|
@@ -10,7 +10,7 @@
|
|
|
|
|
|
|
|
Game = {
|
|
Game = {
|
|
|
running : false,
|
|
running : false,
|
|
|
- wave_index : -1,
|
|
|
|
|
|
|
+ wave_index : 0,
|
|
|
wave : undefined,
|
|
wave : undefined,
|
|
|
aliens : [],
|
|
aliens : [],
|
|
|
ship : null,
|
|
ship : null,
|
|
@@ -180,8 +180,14 @@ Game = {
|
|
|
|
|
|
|
|
$.each(Game.aliens, function(index, alien ) {
|
|
$.each(Game.aliens, function(index, alien ) {
|
|
|
alien.move();
|
|
alien.move();
|
|
|
|
|
+ var node = alien.node;
|
|
|
|
|
+ if( (node.y() + node.h()) > $("#hero").y() ) {
|
|
|
|
|
+ Game.running = false;
|
|
|
|
|
+ Game.game_over();
|
|
|
|
|
+ return false;
|
|
|
|
|
+ }
|
|
|
if( alien.health > 0 && Math.random() < alien.aggression ) {
|
|
if( alien.health > 0 && Math.random() < alien.aggression ) {
|
|
|
- alien.fire($("#aliensShots"), "alienShot");
|
|
|
|
|
|
|
+ //alien.fire($("#aliensShots"), "alienShot");
|
|
|
}
|
|
}
|
|
|
});
|
|
});
|
|
|
},
|
|
},
|